Recenzje ponad 2000 albumów. Klasyka, Jazz, Blues, Rock, Pop.
| < Grudzień 2018 > |
Pn Wt Śr Cz Pt So N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

ANTONI WOJNAR

The Nochats' Dance

The 14
The Future Ain't What It Used To Be
(premiera 1 stycznia 2019)

Alessandro Stradella
Il Trespolo Tutore
(2018)

POZNAŃSKA PIĘTNASTKA
Big Club Band
(2018)

Katarzyna MUSIAŁ
My Spanish Heart
(2018)

Urszula Kryger / Agata Górska-Kołodziejska
Women Of Music - Songs
(2018)

Wpisy z tagiem: w

piątek, 17 maja 2013

Stefan WINGEFORS: Impermanence /CD 2013 (2012), Hoob/


Tagi: jazz w
16:05, longplay_2010
Link Dodaj komentarz »

Irek WOJTCZAK: The Bees' Knees /CD 2012, Fonografika/

wtorek, 08 stycznia 2013

Heinz SAUER - Michael WOLLNY: Don't Explain /CD 2012, ACT/


Tagi: jazz s w
11:32, longplay_2010
Link Dodaj komentarz »
środa, 02 stycznia 2013

Pharez WHITTED: For The People /CD 2012, Origin Records/


Tagi: jazz w
14:52, longplay_2010
Link Dodaj komentarz »

Skinny WILLIAMS and Erwin HELFER: St.James Infirmary /CD 2003, The Sirens Records/


Tagi: H w
14:39, longplay_2010
Link Dodaj komentarz »
niedziela, 23 grudnia 2012

Stevie WONDER: Someday At Christmas /LP 1968, Motown/


Tagi: Pop w
12:22, longplay_2010
Link Dodaj komentarz »
piątek, 21 grudnia 2012

Matt WILSON's Arts & Crafts: An Attitude For Gratitude /CD 2011, Palmetto/


Tagi: jazz w
22:04, longplay_2010
Link Dodaj komentarz »
poniedziałek, 10 grudnia 2012

Ben WEBSTER meets Oscar PETERSON /LP 1959, Verve/


Tagi: jazz p w
11:52, longplay_2010
Link Dodaj komentarz »
poniedziałek, 08 października 2012

Sanda WEIGL: Gypsy In A Tree /CD 2012 (2010), Oriente Musik/


Tagi: jazz w
14:40, longplay_2010
Link Dodaj komentarz »
poniedziałek, 06 sierpnia 2012

The TOM WARRINGTON Trio: Nelson /CD 2011, Jazz Compass/


Tagi: jazz w
14:40, longplay_2010
Link Dodaj komentarz »

Lost Ground; Sad But True; The Mountain; Alguma Coisa; Everything I Love; My Man's Gone Now; Living Room; One Hand (for Joe); Smilin' Eyes


Tagi: jazz w
14:36, longplay_2010
Link Dodaj komentarz »
poniedziałek, 14 maja 2012

Sweet Beat; Tata lata; Bitwa o grzędę; Tylko spokój; Jesień; 300 kilometrów przed nami; Stopniowanie; Dziewczyna tańcząca; Cóż ci ja uczyniłem; Nie pożałuje pan; W kawiarence ''Sułtan''; bonus tracks: Mówiłem, że nie ostatni (Sweet Beat); Tata lata; Bitwa o grzędę; Tylko spokój; Jesień; 300 kilometrów przed nami; Stopniowane; Dziewczyna tańcząca; Rozlewiska (Zielono Mi); 300 kilometrów za nami; Tango niesforne; Begin the Beguine; Miniatura z jesienną jaskółką; Trawa

They Say It's Wonderful; Dedicated To You; My One and Only Love; Lush Life; You Are Too Beatiful; Autumn Serenade; Almost Doesn't Count; I Wish I Wasn't; I Wanna Know; Spend My Life With You

Tagi: jazz w
13:39, longplay_2010
Link Dodaj komentarz »
czwartek, 19 kwietnia 2012

str.1: Feelings; Time Does Fly; Killing Me Softly with His Song; Before Love Went Out of Style; My Day Has Started With You; Wave
str.2: Eleanor Rigby; Awake My Love; If; Charms; Sleep Now; He's So Beatiful


Tagi: L w
18:43, longplay_2010
Link Dodaj komentarz »

JOHN WILLIAMS: Cavatina /LP 1979 (1971), Cube Records/
str.1:Bach Changes; Theme From Z; Cavatina; Spanish Trip (Canarios); Because; Raga Vilasakhani Todi
str.2: Woodstock; Good Morning Freedom; Nuages; Sarabande; New Sun Rising (House Of The Rising Sun)


Tagi: w
18:42, longplay_2010
Link Dodaj komentarz »
poniedziałek, 16 kwietnia 2012

OPALIŃSKA & WHATES: Lumiere /2012 (2011), Natural Studio Records/
Rosemary's Baby; Ballad for Bernt; Rikyu; Blade Runner; Cinema Paradiso; Love Theme -from Cinema Paradiso; A Short Film About Love; Tokyo.Shora



JASKUŁKE & WYLEŻOŁ: Duodram Lalala koncert /CD 2012 (2011), Alejazz/
Kind Folk; My Way; Piece For Wietek; S Boogie Man; Prelude Op.0; Movement I


sobota, 25 lutego 2012

WIERBA and SCHMIDT Quintet feat. Piotr BARON: The Mole People /CD 2011, SJ Records/
I Can Make The World Dance; Beneath The Moon; Orinia; Morning; Sarcastic Fringehead; The Peacock; The Mole People

wtorek, 31 stycznia 2012

Michał WRÓBLEWSKI Trio: I Remember /CD 2011 (2010,2011) Ellite Records/
I Remember; One for Dotti; Jarretiude; Fuga; Shadows; Polish Chant; Little Giant (Giant Steps); Seven Days Only; I Remember -alt.take

czwartek, 21 lipca 2011

 Zbigniew WEGEHAUPT: Tota /CD 2007/
Tota; For Mingus; Viga; Fryc; Three Roses; Ana; From Angel

ZBIGNIEW WEGEHAUPT to wybitna postać polskiego jazzu. Ten wszechstronnie wykształcony kontrabasista pierwsze sukcesy zaczął odnosić w połowie lat 70-tych w kwartecie Wojciecha Gogolewskiego oraz w późniejszych latach w wielu innych konstelacjach, jak choćby: Trio Kazimierza Jonkisza, zespół ZBIGNIEWA SEIFERTA, kwartet JANA PTASZYNA WRÓBLEWSKIEGO czy grupa JARKA ŚMIETANY: Extra Ball. W późniejszych latach grał m.in. z amerykańskim saksofonistą Rickiem Colem oraz trębaczem CLARKIEM TERRY, brał też udział w nagraniu płyty STANISŁAWA SOJKI: ,,Blublula'' (1981). Pod koniec lat 80-tych został członkiem Kwartetu ZBIGNIEWA NAMYSŁOWSKIEGO, a w późniejszych latach nagrywał i koncertował też z Henrykiem Miśkiewiczem, Krzesimirem Dębskim, Januszem Muniakiem, Andrzejem Kurylewiczem i wieloma innymi wielkimi jazzmanami. W roku 2009 Z.Wegehaupt wziął udział w projekcie Jarka Śmietana: ,,Tribute To Zbigniew Seifert'' nagrywając z nim płytę wypełnioną kompozycjami Seiferta.
Jego ostatni solowy projekt to Kwartet Tota, do którego zaprosił: Jerzego Małka, Marcina Maseckiego i Ziva Ravitz. Projekt ten doczekał się wyśmienitej płyty, którą w całości wypełniają autorskie utwory lidera.
Przestrzegano mnie przed tą płytą, pisząc iż nie jest to muzyka łatwa, że wymaga pewnego osłuchania i zaangażowania. Tymczasem album trafił w moje gusta jazzowe w dziesiątkę, mimo iż też twierdzę iż jest to muzyka, której słuchanie wymaga pewnego zaangażowania: w żadnym wypadku nie jest to rzecz użytkowa, która może snuć się w tle pogaduszek przy kawie, lecz płyta którą by docenić w pełni -należy po prostu poświęcić jej te kilkadziesiąt minut i oddać się tylko słuchaniu. Być może dlatego iż mam zwyczaj w taki właśnie sposób przesłuchiwać płyty -pokochałem ją od pierwszego przesłuchania.
Moją ulubioną częścią płyty jest ,,Three Roses'', w którym trąbka J.Małka na planie pierwszym wygrywa melodyjny motyw, w tle którego fortepian M.Maseckiego wspaniałą artykulacją tworzy wyśmienity podkład a Z.Ravitz nie traktuje perkusji jako instrument stricte rytmiczny lecz robi dosłownie niezwykłe wrażenie, nad całością natomiast czuwa oczywiście sam Wegehaupt. Kolejne na płycie nagranie (,,Ana'') rozpoczyna się tym samym motywem, który kończy poprzedni utwór, a rozwijając się tworzy coś w rodzaju swobodnej, wolno rozwijającej się impresji. Hołdem dla jednego z największych jazzowych basistów świata CHARLESA MINGUSA jest drugi na płycie utwór: ,,For Mingus''.
,,Tota'' ZBIGNIEWA WEGEHAUPTA jest zdecydowanie jednym z najlepszych polskich albumów jazzowych ostatnich lat.

22:51, longplay_2010
Link Dodaj komentarz »
poniedziałek, 23 maja 2011

 WOMACK & WOMACK: Conscience (CD 1988)

Concious Of My Conscience; MPB (Missin' Persons Bureau); Friends (So Called); Slave (Just For Love); Teardrops; Good Man Monologue; Life's Just A Ballgame; I Am Love; Celebrate The World

Przed powstaniem duetu WOMACK & WOMACK, Cecil wraz z bratem Bobby Womackiem był wokalistą w rodzinnej grupie WOMACK BROTHERS, która występowała wraz z SAMEM COOKIEM. Wówczas poznał córkę Cooka -Lindę, którą poślubił i stworzył z nią niniejszy duet kompozytorsko -wokalny pisząc utwory nie tylko dla siebie, lecz również dla takich artystów jak: ARETHA FRANKLIN czy Teddy Pendergrass.
W klimacie utworów bardzo często nawiązują do więzi rodzinnych, widoczne jest to również na zdjęciach z okładek płyt, gdzie chętnie fotografują się z dziećmi (,,Conscience'', 1988) czy nawet w samych tytułach płyt (,,Family Spirit'', 1991).
Bratem Cecila jest BOBBY WOMACK -wspaniały muzyk i wokalista, mający za sobą współpracę m.in. z WILSONEM PICKETTEM, BILLEM WITHERSEM i SAMEM COOKE, oraz kompozytor wielu znanych utworów jak choćby ,,It's All Over Now'' -wylansowany przez The ROLLING STONES czy ,,Love Has Finally Come At Last'' -jedna z najpopularniejszych kompozycji Womacka, zaśpiewana z nim w duecie z Patti Labelle.


Pomimo, iż płyta ,,Conscience'' nagrana została 23 lata temu -brzmi ciągle świeżo i nic nie straciła ze swej mocy. Nadal słucha się wyśmienicie zarówno dynamicznych, soulowo -funkujących nagrań, jak i spokojnych, klimatycznych, leniwie snujących się ballad. Profesjonalna produkcja według najwyższych światowych standardów, oraz udział wyśmienitych instrumentalistów biorących udział w nagraniach, czyni ten album ponadczasowym w odróżnieniu od innych płyt pochodzących z drugiej połowy lat 80-tych, utrzymanych w podobnej stylistyce. Tu każdy drobiazg i każdy niuans robi wrażenie dokładnie przemyślanego i trafiającego w samo sedno uzyskując właściwy efekt.
Mroczny, ozdobiony złowrogo i tajemniczo brzmiącym chórkiem ,,Conscious Of My Conscience'' nadal wywołuje te same emocje podczas słuchania a efektowna linia basu kojarzy się z dokonaniami STANLEYA CLARKE. Natomiast ,,Teardrops'' to dynamiczny przebój, który mimo upływu lat robi niezwykle świeże wrażenie.
Mimo upływu lat, płyta nadal sprawdza się podczas kontemplacyjnego słuchania, ale i sprawdziłaby się zapewne na parkiecie niejednej ,,ambitniejszej'' dyskoteki (tylko czy są takie jeszcze?).

Tagi: Pop w
21:54, longplay_2010
Link Dodaj komentarz »

 BOBBY WOMACK: The Essential. The Last Great Soul Man (2CD's 2005)

CD1: California Dreaming; Across 110th Street; It's All Over Now; Fly Me to the Moon; Everything's Gonna Be Alright; Medley: Fact Of Life/He'll Be There When The Sun Goes Down; So Many Sides of You; Surprise, Surprise; Nobody Wants You When You're Down And Out; Lookin' for a Love; Medley: Monologue/ Close to You; You're Welcome, Stop on By; That's the Way I Feel About 'Cha; Harry Hippie; Behind Closed Doors; It Takes a Lot of Strength to Say Goodbye; Yes, Jesus Loves Me; American Dream
CD2: I Can Understand It; Check It Out; I Don't Want to Be Hurt by Ya Love Again; I Wish I Had Someone to Go Home To; I'm a Midnight Mover; Give It Back; Just My Imagination; If You Think You're Lonely Now; Woman's Got to Have It; Tried and Convicted; Games; Secrets; Love Has Finally Come at Last; Don't Look Back; That's Heaven To Me; Where Do We Go from Here; Someday We'll All Be Free 

Dwie starannie wydane płyty (pudełko, tekturowe etui, dokładne informacje w książeczce) zawierają zbiór 35. najważniejszych nagrań czarnego mistrza rhythm and bluesa. BOBBY WOMACK jest bratem Cecila Womack, tworzącego wraz z małżonką Lindą jeden z najsłynniejszych duetów r'n'b oraz kompozytorskich: Womack & Womack, piszących m.in. dla ARETHY FRANKLIN. Przed powstaniem duetu WOMACK & WOMACK, Bobby wraz z Cecilem był wokalistą w rodzinnej grupie WOMACK BROTHERS, która występowała z SAMEM COOKIEM. Przypomnijmy jednak, iż BOBBY WOMACK to nie tylko wspaniały muzyk i wokalista, mający za sobą współpracę m.in. z WILSONEM PICKETTEM i SAMEM COOKE, ale również kompozytor wielu znanych utworów jak choćby ,,It's All Over Now'' -wylansowany przez The ROLLING STONES (w tym zestawie znajdziemy ten utwór w autorskim wykonaniu kompozytora z gościnnym udziałem BILLA WITHERSA), czy ,,Love Has Finally Come At Last'' -jedna z najpopularniejszych kompozycji Womacka, zaśpiewana w duecie z Patti Labelle. 
Przegląd najważniejszych dokonań B.Womacka otwiera ,,California Dreaming''. Chociaż znam mnóstwo róznych wykonań tej piosenki (MAMAS & THE PAPAS, BEACH BOYS, AMERICA, JOSE FELICIANO, GEORGE BENSON ...), wersja BOBBY WOMACKA zrobiła na mnie wielkie wrażenie.
Drugie nagranie w zestawie to słynne ,,Across 110th Street'', wykorzystane w filmie Q.Tarantino: ,,Jackie Brown'' (1998).
Wspaniałe, hipnotyczne wrażenie robi niezwyły, niepokojący w klimacie: ,,Everything's Gonna Be Alright'' z 1975 roku -wówczas o tego typu utworach pisano ,,psycho soul'' (w podobnym klimacie powstało wiele nagrań grupy The TEMPTATIONS).
,,So Many Sides Of You'' to z kolei wspaniały, gorący utwór utrzymany w wspaniałym klimacie muzyki, jaka królowała w dyskotekach przed nadejściem ,,Gorączki sobotniej nocy'' -disco soul. W zestawie znajdziemy również bardzo udany mariaż Artysty z klimatami muzyki gospel (,,Yes, Jesus Loves Me''), oraz akcenty polityczne (,,Amercican Dream'' z wykorzystanym fragmentem przemówienia Martina Luthera Kinga w trakcie utworu).
Oprócz gorących soulowych, bądź utrzymanych w iście rhythm and bluesowym nastroju utworów, znajdziemy na tych dwóch płytach również wiele leniwie snujących się ballad wykonanych z własciwą dla muzyki soul charyzmą jak choćby: ,,Surprise Surprise'', ,,You're Welcome Stop On By'' czy ,,That's The Way I Feel About Cha'', a także utwory bardzo przebojowe, jak wspomniany ,,Love Has Finally Come At Last''.
Bardzo udany zestaw, który w ciągu dwóch i pół godziny dość obiektywnie prezentuje dorobek BOBBY WOMACKA -,,Ostatniego Wielkiego Człowieka Soulu''.

Tagi: Pop w
21:45, longplay_2010
Link Dodaj komentarz »
poniedziałek, 09 maja 2011

 DIONNE WARWICK: My Friends & Me (CD 2006)

,,Moi Przyjaciele i ja'' -taki muzyczny prezent na 65. urodziny sprawiła sobie i swoim fanom DIONNE WARWICK. Wśród Przyjaciól Wokalistki znajdziemy na płycie takie głosy jak: Gloria Estefan, Gladys Knight, Cyndi Lauper czy OLIVIA NEWTON-JOHN. Płytę wypełnia 12 duetów i jedna piosenka firmowana solo. Doszukałem się jednak na tej płycie jeszcze dwóch -największych chyba  Muzycznych Przyjaciół Wielkiej Wokalistki: Burta Bacharacha i Hala Davida. Wśród czternastu bowiem piosenek na płycie aż dziewięć to kompozycje tej będącej bez wątpienia jedną z największych na świecie spółek kompozytorskich; dużo wspaniałych nieśmiertelnych standardów jak chocby: ,,Walk On By'', ,,Raindrops Keep Fallin' On My Head'' czy ,,Wishin' And Hopin''', ale też i mniej znane piosenki z teki wielkiego Bacharacha, jak: ,,Close To You'' czy ,,Message To Michael''. Warwick to etatowa wykonawczyni miniaturek Bucharacha od zawsze a wiele z tych piosenek DIONNE WARWICK nagrała już wcześniej na innych płytach. Wielu twierdzi, iż Warwick właśnie Bucharachowi i Davidowi zawdzięcza swą popularność, jaką zyskała jeszcze w latach 60-tych.
Napisałem, iż płytę wypełniają duety, lecz nie zawsze są to typowe duety piosenkarskie; w niektórych bowiem piosenkach ,,Przyjaciele'' przyśpiewują zaledwie Pani Warwick (choćby udział G.Estefan w otwierającej płytę ,,Walk On By'').
Trochę rozczarowała mnie nowa wersja jednej z najpiękniejszych piosenek świata: ,,Raindrops Keep Fallin' On My Head'' zaśpiewanej w duecie z niejaką (nijaką?) Kelis -podobnie jak reszta nagrań zaaranżowana w bardzo nowoczesny sposób, jednak w tym przypadku odczuwam, iż pewien czar tej piosenki jakby prysł w tej aranżacji. Podobnie jest z innym klasykiem Bucharacha: ,,I Say A Little Prayer''... a może po prostu jestem zbyt dużym tradycjonalistą nie lubiącym zbyt wielkiej ingerencji w kanon światowej piosenki, do którego bez wątpienia należą cudowne piosenki Burta Bucharacha :-) . Chociaż taka choćby ,,perełeczka'' jak ,,Anyone Who Had A Heart'', którą znam z starszych wykonań brzmi tutaj moim zdaniem (ozdobiona ,,głębokim'' wokalem Wynonny Judd) bardzo zgrabnie, poza tym nawet rap słyszalny w ,,The Windows Of The World'' bardzo mi ,,pasuje'' :-) .
Całkiem fajnie słucha się utworu Isaaca Hayesa ,,Deja Vu'' nagranego dla potrzeb tego albumu w soulowej (a jakże!) wersji czy bardzo nastrojowej ,,jacksonowej'' -,,Love Will Find A Way''.
Na szczególną uwagę zasługuje też duet z Gladys Knight: ,,I'll Never Love This Way Again'' oraz wspomniana ,,Wishin' And Hopin''' -zeszpecona co prawda beznadziejnie brzmiącym automatem perkusyjnym i podkładem elektronicznym robiącym wrażenie zagranego na dostępnych w marketach amatorskich organkach Casio, lecz uratowana wspaniałym głosem OLIVII NEWTON-JOHN -jednej z moich ulubienic światowej piosenki od zawsze.
W roku 1985 DIONNE WARWICK nagrała wyśmienitą płytę zatytułowaną ,,Friends'' -tam właśnie znalazła się piosenka ,,That's What Friends Are For'' (,,Od czego są Przyjaciele''), nagrana z udziałem m.in. ELTONA JOHNA, STEVIE WONDERA i Gladys Knight. W tym samym roku Pani Warwick brała udział w sesji ,,We Are The World'', nagrywając wraz z wieloma Przyjaciólmi piosenkę, z której dochód przeznaczony był dla głodującej w okresie wielkiej suszy Afryki. To miłe, iż po dwudziestu latach ukazała się płyta, która powstała ponownie dzięki muzycznej przyjaźni wielu artystów, firmowana nazwiskiem jednej z największych dam światowej piosenki (do których zaliczyłbym też SHIRLEY BASSEY).
,,That's What Friends Are For''

Tagi: Pop w
21:31, longplay_2010
Link Dodaj komentarz »
czwartek, 05 maja 2011

 ADAM WENDT: Power Set (CD 2007)

Extreme Trio; Who Loves New Orleans; Musical Brother; Crazy Eddie; Seven Minutes; Brooklyn; One More Song; You Can Dance; Zusim Hi-Way; Musical Brother (bonus track)

Postać Adama Wendta znana jest nie tylko miłośnikom jazzu, bowiem jako utalentowany saksofonista jest również bardzo pożądanym muzykiem sesyjnym. Jego saksofon usłyszeć można na płytach m.in. takich wykonawców jak: GRZEGORZ CIECHOWSKI (,,Tak, tak!'', 1989), NOCNA ZMIANA BLUESA (,,Co tylko chcesz'', 1996; ,,Harmonijkowy as'', 2006) czy KASA CHORYCH (,,Rhythm & Plus'', 2006). W świecie jazzu znany jest jako muzyk zespołów WALK AWAY, YOUNG POWER i VINTAGE BAND, oraz przede wszystkim jako leader własnego POWER SET, pod szyldem którego nagrał trzy albumy a omawiana w tym miejscu płyta jest pierwszym z nich. Ponadto w roku 2007 ukazała się jego autorska płyta z utworami Krzysztofa KOMEDY: ,,Adam Wendt plays Komeda''.
Pierwszą płytę projektu POWER SET, w skład którego weszli oprócz lidera: Przemysław Raminiak (klawisze) i Marcin Jahr (perkusja) wypełnia 9 kompozycji Wendta i jedna propozycja klawiszowca tria: P.Raminiaka (fajna smooth -ballada ,,One More Song'').
Kiedy po zakończeniu czwartego nagrania (,,Crazy Eddie''), zabrzmiały pierwsze dźwięki ,,Seven Minutes'', już wiedziałem iż to jak dotąd najpiękniejsze nagranie płyty. Cudowna klimatyczna ballada jazzowa, podczas której P.Raminiak pojawia się z pięknymi partiami fortepianu zastępując saksofon wygrywający piękną nastrojową melodię. Doprawdy, kompozycja godna zyskania miana standardu i jestem przekonany, iż po jakimś czasie nim się stanie. Gościnnie na krążku pojawiają się też Robert Szydło (bas) i Artur Lesicki (gitara), bez którego ,,kaczkowania'' utwór ,,Brooklyn'' nie byłby tym czym jest... a jest kolejnym nagraniem z tej płyty, które umieściłem obok ,,Siedmiu minut'' jako najlepsze momenty płyty na swojej liście ,,killerów'' z przesłuchanych w ostatnich dniach płyt.
Bardzo udana płyta.

22:56, longplay_2010
Link Dodaj komentarz »
niedziela, 24 kwietnia 2011

Wspaniały, charytatywny utwór powstał na fali popularności róznego rodzaju ,,Aid-ów''. Nagrana w towarzystwie ELTONA JOHNA, STEVIE WONDERA i Gladys Knight piosenka została napisana, wyprodukowana i zaaranżowana przez Burta Bacharacha i Carole Bayer Sager. Świetnie brzmi po blisko 30.latach.
Zanim wysłuchałem str B, sięgnąłem na półkę po longplay DIONNE WARWICK: ,,Friends'', z którego pochodzi piosenka ze strony pierwszej. Tak -nie myliłem się: na drugiej stronie wytłoczono utwór, który (jak to mówiło się wówczas): ,,nie zmieścił się na longplayu''. Album D.Warwick ,,Friends'' mam od lat i bardzo go lubię, dlatego wielką frajdę sprawiło mi wysłuchanie piosenki z tej sesji, której po prostu wcześniej nie znałem.
Ile jest jeszcze takich nagrań do odkrycia?

Tagi: Pop w
00:08, longplay_2010
Link Dodaj komentarz »
1 , 2 , 3 , 4 , 5